Z tego artykułu dowiesz się:
Jak zalogować się do konta Vivus?
W sytuacji, gdy interesują Cię chwilówki online, niezwykle istotne jest to, aby przejść przez dostępne w ramach Vivus logowanie do konta osobistego. Co musisz zrobić?
Po pierwsze wejdź na stronę vivus.pl.
W prawym górnym rogu wybierz przycisk Vivus „zaloguj się”. Następnie wyświetli ci się następujący ekran:
Na tym etapie potrzebujesz podać niezbędne dane, czyli:
- Adres e-mail, na który założyłeś konto Vivus;
- Hasło, które podałeś przy rejestracji.
Pamiętaj, że jeśli po zarejestrowaniu dokonałeś zmiany hasła, musisz podać hasło aktualne!
Jak zalogować się do Vivus z aplikacji mobilnej?
Z usług Vivus można korzystać nie tylko poprzez stronę internetową, laptopa czy telefon. Obecnie możesz to zrobić przy użyciu aplikacji mobilnej Vivus.pl!.
Jak to zrobić? Poniżej instrukcja krok po kroku:
- Pobierz aplikację – jeśli masz urządzenie z androidem, wejdź w sklep Google Play i tam wyszukaj aplikację „Vivus.pl”. Jeśli korzystasz z iPhone’a: wejdź w aplikację „App Store”. Następnie również wyszukaj aplikację „Vivus.pl”.
- Zainstaluj aplikacje i ją otwórz. Wyświetli Ci się poniższy obraz.
-
Zaloguj się – na tym etapie pożyczki Vivus logowanie mają w takiej samej postaci, jak ma to miejsce w przypadku logowania poprzez stronę internetową.
Tym samym pamiętaj, że Twój adres e-mail i hasło to standardowe dane niezbędne do korzystania z aplikacji. Vivus wprowadził jednak dodatkowe opcje zabezpieczenia. W trosce o bezpieczeństwo danych klientów i powstrzymanie innych przed dostępem do konta możliwe jest logowanie się do aplikacji za pomocą odcisku palca lub też przy użyciu Face ID. Konkretną opcję, która będzie Ci odpowiadać, wybierzesz samodzielnie.
Nie mogę się zalogować na konto Vivus – co robić?
Tak jak w przypadku logowania do dowolnej aplikacji, tak też trudności mogą spotkać Cię przy Vivus. Podstawą jest błąd w aplikacji lub też w działaniu strony internetowej. Czasem trudność może być po stronie Vivus – chwilowe trudności z działaniem witryny mogą zdarzyć się każdemu.
Wpierw jednak warto upewnić się, czy problem nie leży po Twojej stronie. Usługa może być poprawnie skonfigurowana, ale błędy być może wynikają z Twojego oprogramowania. Może być ono źle skonfigurowane lub nieaktualne. Co można zrobić w takim przypadku?
Przede wszystkim warto zaktualizować urządzenie i/lub przeglądarkę, w zależności od tego, z czego korzystasz. Podobnie też warto sprawdzić połączenie internetowe i jego stabilność.
Problem może być bardziej prozaiczny, np. mogłeś zapomnieć hasła lub zmieniłeś swoje dane. Jeśli to nie pomoże, najlepiej skontaktować się z firmą Vivus. Szczegóły rozwiązania obu problemów znajdziesz poniżej.
Jak odzyskać hasło do konta Vivus?
Co zrobić, jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta i potrzebujesz je odzyskać lub zmienić na takie, które będziesz mógł zapamiętać? W takiej sytuacji możesz skorzystać z opcji dostępnej na ekranie logowania, zaraz pod przyciskiem ‘zaloguj się”. Mowa tu o przycisku „przypomnij hasło”. Przeniesie to cię do okna, w którym musisz podać numer telefonu komórkowego, który podałeś podczas zakładania konta. Wtedy dostaniesz SMS-a z dalszymi instrukcjami zorientowanymi na zresetowanie i ustawienie na nowo hasła.
Problemy z logowaniem Vivus – jak skontaktować się z firmą?
Jeśli masz problemy z aplikacją lub stroną internetową, konieczne może okazać się skontaktowanie się z Vivus. Najczęściej taka sytuacja dotyczy osób, które zmieniły numer telefonu i nie mogą zresetować hasa.
Kontakt telefoniczny jest dostępny pod poniższymi numerami:
- Numery kontaktowe: 660 600 700, 22 206 21 21
- Z firmą możesz kontaktować się również mailowo, pisząc na adres e-mail: kontakt@vivus.pl.
W praktyce jednak najszybszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z infolinią. Warto przy tym nadmienić, że działa ona:
- W dni robocze od godziny 8 do 22.
- W soboty od godziny 8 do 20.
- W niedziele handlowe od godziny 10 do 18.
Kontakt z firmą Vivus jest również możliwy poprzez wirtualnego doradcę na stronie internetowej firmy, a także poprzez stronę na Facebooku.
Zablokowane konto w Vivus – jakie mogą być powody?
Zdecydowanie poważniejszym problemem jest sytuacja, w której dojdzie do zablokowania konta w Vivus. Kiedy może to się zdarzyć? Przyczyn może być kilka:
- Jednym z możliwych powodów jest problem techniczny.
- Możliwe są wprowadzane zmiany w działaniu usługi.
- Niewyjaśnione płatności lub zaległości na koncie – brak terminowego spłacania pożyczek może wiązać się z blokadą konta do czasu uregulowania należności.
- Długotrwałe zaległości mogą być spowodowane pożyczką, która była długoterminowo niespłacana i po drodze sądowej została np. sprzedana do prokury.
Co robić, jeśli Vivus zablokuje dostęp do konta?
Co zrobić, jeśli masz w Vivus zablokowane konto? Przede wszystkim najważniejszym działaniem jest skontaktowanie się z biurem obsługi klienta Vivus. Nie zawsze od razu będziesz mieć przecież pewność, co stało się przyczyną blokady.
Kontakt może być:
- Telefoniczny,
- Mailowy,
- Za pomocą czatu.
Szczegóły dotyczące tego, jak to zrobić, omówiliśmy już wyżej.
A na czym trzeba się skupić, aby wyjaśnić całą sytuację?
- Jeśli źródłem problemu są kwestie techniczne i/lub wprowadzanie zmian w usłudze - będziesz musiał po prostu uzbroić się w cierpliwość i poczekać aż błąd zostanie naprawiony.
- Inaczej wygląda w przypadku zaległości na koncie - jeśli dokonałeś spóźnionych opłat, wystarczy wystąpić o odblokowanie konta.
- Nieco większym problemem jest sytuacja usunięcia profilu już po tym, jak dług został skierowany do sądu i np. uległ dalszej sprzedaży - w takiej sytuacji konta nie odzyskasz, ale możesz odzyskać dane z konta – np. kopię umowy. WAŻNE! Nie zrobisz tego poprzez zalogowanie na stronie vivus.pl – tu profil został usunięty. Zamiast tego możesz wejść na stronę e-archiwum.vivus.pl
Są tu składowane zarchiwizowane dane i dokumenty nawet wtedy, gdy profil klienta jest nieaktywny i usunięty.
Do zalogowania musisz podać jedynie:
- Numer klienta
- Hasło, którym normalnie logowałeś się do konta.
Co istotne, również tu możesz skorzystać z opcji „nie pamiętam hasła”. Jednak zamiast numeru telefonu, musisz podać numer klienta i adres e-mail.
Przeczytaj też inne artykuły:
Pytania i odpowiedzi