Zadzwoń do nas!

12345 20 02

Opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora

Citi Handlowy - Citi Priority


Citi Handlowy

Citi Handlowy
Citi Priority


Miesięczny koszt prowadzenia konta:
0,00 PLN
Oprocentowanie konta:
0,00 %
Kanały dostępu:

Zwróć uwagę

Konto osobiste Citi Priority. Wszystko, czego potrzebujesz:

  • 0 zł za konto osobiste, walutowe i firmowe*
  • 0 zł za transakcje w PLN, USD, GBP, EUR – brak kosztów przewalutowania
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów wszystkich sieci w Polsce
  • 0 zł za szybkie wpłaty na konto w sieci wpłatomatów Euronet
*Aby nie płacić za prowadzenie konta wystarczy spełnić jeden z dwóch warunków:
  • utrzymywać średnie saldo środków w wysokości min. 30 000 zł (na koncie osobistym, oszczędnościowym, lokacie, inwestycjach lub ubezpieczeniach),
  • lub
  • zasilać konto wynagrodzeniem lub sumą wpływów w wysokości min. 5 000 zł miesięcznie i posiadać min. jeden wybrany produkt kredytowy (karta kredytowa, pożyczka gotówkowa, linia kredytowa lub kredyt hipoteczny).
  • Oprocentowanie konta oraz opłaty podstawowe

    Dane Opis Stawka
    Opłata za otwarcie rachunku Rachunek zakładany jest bezpłatnie. 0,00   PLN
    Opłata za prowadzenie rachunku Prowadzenie rachunku jest bezpłatne jeśli wpływy miesięczne na konto będą wynosić minimum 5.000 zł lub średnie saldo na wszystkich rachunkach w banku wyniesie minimum 30.000 zł, w przeciwnym wypadku naliczona zostanie opłata w wysokości 30 zł. 0,00   PLN
    Minimalne wpływy miesięczne W przypadku braku operacji finansowych na rachunku w ciągu ostatnich 6 miesięcy, wymagane jest utrzymanie minimalnego salda w wysokości 250 zł. 0,00   PLN
    Opłata miesięczna za dostęp do konta przez: -
    internet Dostęp do usługi Citibank Online jest bezpłatny. 0,00 PLN
    telefon Dostęp do usługi CitiPhone jest bezpłatny. 0,00 PLN
    SMS Dostęp do sms-owej obsługi rachunku CitiAlerts jest bezpłatny. 0,00 PLN
    WAP Dostęp do usługi Citi Mobile jest bezpłatny. 0,00 PLN
    Opłaty dodatkowe za: -
    token Usługa niedostępna. -
    hasła jednorazowe Usługa niedostępna. -
    SMS z hasłem Operacje finansowe wykonywane na rachunku wymagają Twojej autoryzacji. Dokonujesz jej poprzez wprowadzenie treści sms-a wysłanego przez bank w trakcie ich realizacji. Zatwierdzenie pierwszego przelewu na dany rachunek odbiorcy powoduje, iż kolejne transakcje zlecane na ten sam rachunek nie będą wymagały Twojego potwierdzenia. Hasła sms z kodem autoryzacji wysyłane są bezpłatnie. 0,00 PLN
    Powiadomienie SMS Powiadomienia CitiAlerts wysyłane są na bieżąco lub w dziennym zestawieniu operacji na koncie. Usługa CitiAlerts jest dostępna w formie dwóch pakietów zróżnicowanych pod względem zakresu przekazywanych informacji oraz częstotliwości ich wysłania. Do wyboru masz pakiety Standard i Premium. Opłaty miesięczne wynoszą: pakiet Standard – 6 zł; pakiet Premium – 10 zł. 6,00 PLN
    Oprocentowanie środków na koncie Oprocentowanie środków na rachunku 0% w skali roku. 0,00 %

    Dostęp do konta

    Kanał dostępu Opis Dostępność
       internet Serwis bankowości internetowej zapewniający dostęp do Twojego rachunku to Citibank Online. Usługę aktywujesz poprzez pierwszą rejestrację na stronie online banku podając Twoją nazwę użytkownika oraz hasło (numer aktywnej karty płatniczej oraz numer PIN). Transakcje autoryzujesz kodem wysyłanym w formie sms-a na Twój telefon komórkowy. TAK
       telefon Całodobowy telefoniczny dostęp do rachunku zapewnia serwis CitiPhone. W dowolnej chwili możesz skontaktować się z doradcą banku lub samodzielnie wykonać zamierzone operacje na rachunku (korzystając z klawiatury telefonu) dzięki Automatycznemu Bankierowi linii CitiPhone. Usługę aktywujesz podając szesnastocyfrowy numer karty wydawanej do rachunku oraz Twój numer PIN. TAK
       oddział Do bezpośredniej obsługi rachunku przez doradcę banku masz dostęp w każdym oddziale CitiBanku Handlowego. TAK
       SMS Obsługę sms rachunku zapewnia serwis CitiAlerts. CitiAlerts aktywujesz poprzez zarejestrowanie Twojego numeru telefonu komórkowego w serwisie internetowym Citibank Online. Powiadomienia CitiAlerts zawierają informacje o operacjach dokonywanych na rachunku i są wysyłane na bieżąco lub w zestawieniu dziennym. TAK
       WAP Bankowość mobilna Citi Mobile pozwala na bieżące zarządzanie kontem za pomocą telefonu komórkowego. Warunkiem korzystania z usługi jest posiadanie telefonu komórkowego z przeglądarką i dostępem do internetu oraz aktywna usługa Citibank Online. TAK
    Karty do konta Opłata miesięczna Opłata roczna Ubezpieczenie Opłata za wydanie
       Mastercard 8,00 PLN 0,00 PLN - 0,00 PLN
    Opis Do rachunku osobistego CitiOne wydawana jest karta płatnicza MasterCard PayPass. Karta ważna jest 3 lata. Wydawana i wznawiana bez opłat. Miesięczna obsługa karty kosztuje 8 zł.

    Wyciągi

    Rodzaj czynności Opis Stawka
    W formie elektronicznej Elektroniczna wersja wyciągu z rachunku konta jest wysyłana na Twój adres mailowy w miejsce wyciągu papierowego. Aby móc otrzymywać elektroniczne wyciągi musisz się zarejestrować do usługi Wyciąg Online. Usługa ta zapewnia możliwość pobrania wyciągu z ostatnich 12 miesięcy. Bank za elektroniczną historię transakcji wykonywanych na rachunku nie pobiera żadnych opłat. 0,00 PLN
    Listem zwykłym Wyciąg miesięcznej historii rachunku wysyłany pocztą na adres korespondencyjny jest bezpłatny. 0,00 PLN
    Odbiór osobisty w oddziale Zestawienie miesięczne transakcji odbierane w placówce banku jest bezpłatne. 0,00 PLN

    Koszty przelewów

    Rodzaj przelewu Opis Stawka
    Przelewy zagraniczne Za przelew walutowy wykonywany za pośrednictwem Citibank Online naliczana jest opłata w wysokości 0,25% kwoty przelewu, minimum 10 zł, maksymalnie 100 zł; przelew europejski SEPA (w EUR) kosztuje 3 zł. W przypadku wykonywania przelewu u doradcy w oddziale banku lub CitiPhone zostanie naliczona opłata w wysokości 1% kwoty przelewu, minimum 20 zł, maksimum 200 zł. Dodatkowo podczas realizacji przelewu zagranicznego mogą wystąpić opłaty naliczone przez banki pośrednie rozliczające transakcje. -
    opłata min - 10,00 PLN
    opłata max - 100,00 PLN
    Przelewy wewnętrzne - -
    oddział Za przelew wnętrzny realizowany w placówce banku pobierana jest opłata w wysokości 12 zł. 12,00 PLN
    telefon Przelew wnętrzny realizowany za pośrednictwem Automatycznego Bankiera jest usługą bezpłatną. Jeśli przelewu dokonasz za pośrednictwem doradcy CitiPhone naliczona zostanie opłata w wysokości 12 zł. 12,00 PLN
    internet Przelew wewnętrzny realizowany przez Citibank Online jest bezpłatny. 0,00 PLN
    SMS Usługa niedostępna. -
    Wap Przelew za pośrednictwem bankowości mobilnej Citi Mobile jest bezpłatny. 0,00 PLN
    Przelewy zewnętrzne - -
    oddział Za przelew zewnętrzny realizowany w placówce banku pobierana jest opłata w wysokości 16 zł. 16,00 PLN
    telefon Przelew zewnętrzny realizowany za pośrednictwem Automatycznego Bankiera jest usługą bezpłatną. Jeśli przelewu dokonasz za pośrednictwem doradcy CitiPhone naliczona zostanie opłata w wysokości 16 zł. 16,00 PLN
    internet Przelew zewnętrzny realizowany przez Citibank Online jest bezpłatny. 0,00 PLN
    SMS Usługa niedostępna. -
    Wap Przelew za pośrednictwem bankowości mobilnej Citi Mobile jest bezpłatny. 0,00 PLN
    Inne przelewy - -
    przelewy do ZUS Opłata za realizację przelewu do ZUS pobierana jest jak za zwykły przelew zewnętrzny. Wykonywany bezpłatnie za pośrednictwem Citibank Online. 0,00 PLN
    przelewy do US Opłata za realizację przelewu do US pobierana jest jak za zwykły przelew zewnętrzny. Wykonywany bezpłatnie za pośrednictwem Citibank Online. 0,00 PLN
    Zlecenia stałe Zdefiniowanie i modyfikacja zlecenia stałego za pośrednictwem Citibank Online jest bezpłatna, u doradcy w banku lub CitiPhone jest naliczana opłata w wysokości 1 zł. Realizacja zlecenia jest operacja bezpłatną. -
    zdefiniowane - 0,00 PLN
    realizacja - 0,00 PLN
    modyfikacja - 0,00 PLN
    deaktywacja - 0,00 PLN
    Polecenia zapłaty Za uruchomienie oraz realizację polecenia zapłaty bank nie pobiera opłat. -
    zdefiniowane - 0,00 PLN
    realizacja - 0,00 PLN
    deaktywacja - 0,00 PLN

    Wpłaty i wypłaty

    Rodzaj czynności Opis Stawka
    Wpłaty na konto - -
    w oddziale Operacja bezpłatna. 0,00 PLN
    przez wpłatomat Operacja bezpłatna. 0,00 PLN
    Wypłaty gotówki - -
    z kasy w oddziale Operacja bezpłatna. 0,00 PLN
    w bankomacie własnym Wypłata gotówki w bankomatach CitiBanku Handlowego jest bezpłatna. 0,00 PLN
    w bankomacie zewnętrznym Wypłata gotówki z pozostałych bankomatów w kraju jest bezpłatna. 0,00 PLN
    w bankomacie za granicą Wypłata gotówki w bankomatach za granicą jest bezpłatna. 0,00 PLN

    Limit kredytowy

    Dane Opis Stawka
    Wymagania Limit kredytowy w rachunku przyznawany jest na podstawie Twojej zdolności kredytowej. Minimalny wymagany dochód netto uprawniający Cię do ubiegania się o limit wynosi 1.500 zł (w tym stała część dochodu musi wynosić minimum 500 zł netto). -
    Kwota limitu Maksymalna kwota limitu jaka może zostać przyznana równa się czterokrotności Twoich miesięcznych dochodów. W momencie jego przyznania może wynosić do 6.000 zł, po 1 wpływie do - 30.000 zł, po 3 wpływach – do 60.000 zł. -
        kwota min - 1 700,00 PLN
        kwota max - 60 000,00 PLN
    Oprocentowanie limitu - 10,00 %

    Usługi dodatkowe

    Dane Opis Stawka
    Indywidualny doradca Usługa niedostępna. -
    Doładowanie telefonu Telefon komórkowy doładować możesz bezpłatnie za pośrednictwem serwisu Citibank Online. 0,00 PLN
    Karta Euro 26 Usługa niedostępna. -

    Dodatkowe informacje

    Dane Opis dodatkowy Stawka
    Limit kredytowy Dokumenty, które musisz złożyć by uzyskać kredyt w rachunku, to wniosek oraz załączona do niego deklaracja o przelewaniu Twojego wynagrodzenia na rachunek. Maksymalna kwota limitu jaka może zostać przyznana równa się czterokrotności Twoich miesięcznych dochodów. Limit przyznawany jest na okres 12 miesięcy. W pierwszym roku bank nie pobiera opłaty za udostępnienie linii kredytowej. W kolejnych latach naliczana jest prowizja roczna w kwocie 1,75% wysokości limitu, minimum 50 zł. Jeśli z limitu korzystasz przez mniej niż 7 dni bank nie naliczy Ci odsetek (oprocentowanie wykorzystanej kwoty wynosi 0%). Jeśli z limitu korzystasz ponad 7 dni oprocentowanie wynosi 10%.
    Płać komórką Płać komórką to bezpłatna usługa, dostępna dla abonentów sieci telefonii komórkowej Plus, dzięki której można płacić za pomocą telefonu komórkowego w kawiarni, restauracji, w pralni, za taksówkę lub za zakupy w internecie. Płatności mobilne "Płać komórką" akceptowane są dzisiaj w ponad 4.800 punktach usługowo-handlowych. Kwota pojedynczej transakcja nie może być wyższa niż 300 zł, a dzienny limit płatności mobilnych ustalony został na poziomie 500 zł.

    Jak mogę założyć to konto?

    Kryteria ubiegania się o produkt:

    • Pełna zdolność do czynności prawnych.
    • Obywatelstwo polskie lub posiadanie karty stałego pobytu.
    • Wiek minimum 18 lat. Dla Osoby małoletniej może być prowadzone konto wspólne z jednym lub dwoma przedstawicielami ustawowymi.
    • Minimalna kwota niezbędna do otwarcia rachunku wynosi 250 zł.


    Formularz kontaktowy CitiBank Handlowy

    Formularz kontaktowy CitiBank Handlowy

    • Wypełnij formularz kontaktowy pozostawiając w nim podstawowe dane kontaktowe.
    • W ciągu dwóch dni roboczych skontaktuje się z Tobą pracownik banku, aby uzupełnić dane. Podczas rozmowy telefonicznej ustalicie termin oraz wybierzesz oddział CitiBanku Handlowego, w którym chciałbyś podpisać umowę rachunku.
    • W wybranym przez Ciebie oddziale banku zostanie przygotowana umowa o otwarcie rachunku oraz umowa o wydanie karty płatniczej (jeśli o taką wnioskowałeś).
    • Podczas wizyty pracownik banku zweryfikuje poprawność danych, a następnie Ty podpiszesz przygotowane wcześniej dokumenty.
    • Jeśli chcesz posiadać dostęp do usług bankowości elektronicznej, niezbędne będzie również podpisanie przez Ciebie zgody na korzystanie z oferowanych przez bank serwisów: CitiPhone, Citibank Online, CitiAlerts.
    • Po podpisaniu dokumentów rachunek zostaje aktywowany.
    • Kartę płatniczą oraz numer PIN otrzymasz na miejscu w oddziale banku (karta Maestro) lub dostarczona zostanie pocztą (karta Mastercard) w ciągu 14 dni od daty podpisania dokumentów.


    Oddział CitiBank Handlowy

    Oddział CitiBank Handlowy

    • Z dokumentem tożsamości udaj się do najbliższego oddziału CitiBank Handlowy.
    • Wraz z pracownikiem banku wypełnij wniosek o otwarcie rachunku.
    • Doradca zweryfikuje poprawność danych osobowych zawartych we wniosku z danymi z dowodu.
    • Jeśli chcesz posiadać dostęp do usług bankowości elektronicznej, niezbędne będzie również podpisanie przez Ciebie zgody na korzystanie z oferowanych przez bank serwisów: CitiPhone, Citibank Online, CitiAlerts.
    • Po podpisaniu dokumentów rachunek zostaje aktywowany.
    • Jeśli wnioskowałeś o wydanie karty płatniczej, podpiszesz również umowę o wydanie karty.
    • Kartę płatniczą oraz numer PIN otrzymasz na miejscu w oddziale banku (karta Maestro) lub dostarczona zostanie pocztą (karta Mastercard) w ciągu 14 dni od daty podpisania dokumentów.