Zadzwoń do nas!

12345 20 02

Opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora

BZ WBK - Konto<20


BZ WBK

BZ WBK
Konto<20



Miesięczny koszt prowadzenia konta:
0,00 PLN
Oprocentowanie konta:
0,00 %
Kanały dostępu:

Zwróć uwagę

Rachunek przeznaczony dla osób w wieku od 13 do 20 lat. Konto otwierane oraz prowadzone jest bezpłatnie. Przelewy internetowe, obsługa karty debetowej MasterCard<20, wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są również opcjami darmowymi.

Informacje o aktualnej promocji

W ramach promocji "Nagroda 10% na karcie MasterCard <20” co miesiąc otrzymasz zwrot 10% kwoty wydanej na bilety do kina i teatru (max. 50 zł miesięcznie). Ponadto nastolatek, który otworzy konto do dnia 31.10.2015 r. może otrzymać słuchawki marki Philips

Oprocentowanie konta oraz opłaty podstawowe

Dane Opis Stawka
Opłata za otwarcie rachunku Rachunek otwierany bezpłatnie. 0,00   PLN
Opłata za prowadzenie rachunku Rachunek prowadzony bezpłatnie dla osób w wieku poniżej 20 lat. 0,00   PLN
Minimalne wpływy miesięczne Minimalna kwota wpływów na rachunek nie jest wymagana. 0,00   PLN
Opłata miesięczna za dostęp do konta przez: -
internet Usługa BZWBK24 internet dostępna bezpłatnie. 0,00 PLN
telefon Usługa BZWBK24 telefon dostępna bezpłatnie. 0,00 PLN
SMS Usługa BZWBK24 sms dostępna bezpłatnie. 0,00 PLN
WAP Usługa BZWBK24 wap dostępna bezpłatnie. 0,00 PLN
Opłaty dodatkowe za: -
token Usługa niedostępna. -
hasła jednorazowe Usługa niedostępna. -
SMS z hasłem Kody sms stosujesz zamiennie z kodami generowanymi przez token do autoryzacji realizowanych na rachunku operacji. Kod-sms wysyłane są bezpłatnie. 0,00 PLN
Powiadomienie SMS Powiadamiające sms-y wysyłane do Ciebie przez bank w formie bezpłatnego maila, pojedynczego sms lub w formie Pakietu Alerty24. Koszt jednego powiadamiającego sms wysłanego przez bank wynosi 0,3 zł. Pakiet 25 sms-ów miesięcznie kosztuje 9 zł. Za każdy dodatkowy sms poza pakietem naliczana jest opłata w wysokości 0,3 zł. 0,30 PLN
Oprocentowanie środków na koncie Oprocentowanie środków na koncie wynosi 0% w skali roku. 0,00 %

Dostęp do konta

Kanał dostępu Opis Dostępność
   internet Usługi bankowości elektronicznej przez internet zapewnia BZWBK24. Masz do niego dostęp 24 godziny na dobę. Transakcje które realizujesz wymagają autoryzacji przez podanie kodu sms lub kodu generowanego przez token. TAK
   telefon Dostęp telefoniczny posiadasz dzięki BZWBK24 telefon. Z usługi korzystasz po uprzednim podaniu Twojego numeru użytkownika (numer NIK) oraz ustalonego wcześniej 2 cyfrowego numeru PIN dla usługi BZWBK24telefon. TAK
   oddział Do rachunku masz bezpośredni dostęp w każdej placówce Banku BZ WBK. TAK
   SMS Dostęp do bieżącej obsługi rachunku przez Twój telefon komórkowy zapewnia serwis BZWBK24 sms. TAK
   WAP Usługa zapewnia dostęp do Twojego rachunku osobistego podobnie jak internet. Wap aktywujesz po odpowiednim skonfigurowaniu przeglądarki wap Twojego telefonu komórkowego. TAK
Karty do konta Opłata miesięczna Opłata roczna Ubezpieczenie Opłata za wydanie
   Mastercard 0,00 PLN 0,00 PLN 0,00 PLN 0,00 PLN
Opis W ramach rachunku bezpłatnie wydawana jest na okres 4 lat karta MasterCard<20. Obsługa oraz użytkowanie karty jest bezpłatne.

Wyciągi

Rodzaj czynności Opis Stawka
W formie elektronicznej Wyciąg z rachunku w formie eWyciągu udostępniany jest bezpłatnie. 0,00 PLN
Listem zwykłym Wyciąg z rachunku wysyłany listem zwykłym raz w miesiącu jest bezpłatny. 0,00 PLN
Odbiór osobisty w oddziale Usługa niedostępna. 0,00 PLN

Koszty przelewów

Rodzaj przelewu Opis Stawka
Przelewy zagraniczne Za zwykły przelew zagraniczny pobierana jest opłata w wysokości 0,2% przelewanej kwoty, minimum 9,5 zł; maksimum 180 zł. -
opłata min - 9,50 PLN
opłata max - 180,00 PLN
Przelewy wewnętrzne - -
oddział Przelew wewnętrzny realizowany jest bezpłatnie. 0,00 PLN
telefon Przelew wewnętrzny realizowany jest bezpłatnie. 0,00 PLN
internet Przelew wewnętrzny realizowany jest bezpłatnie. 0,00 PLN
SMS Przelew wewnętrzny realizowany jest bezpłatnie. 0,00 PLN
Wap Przelew wewnętrzny realizowany jest bezpłatnie. 0,00 PLN
Przelewy zewnętrzne - -
oddział Przelew zewnętrzny złożony w oddziale banku jest bezpłatny. 0,00 PLN
telefon Przelew zewnętrzny BZWBK24 telefon jest bezpłatny. 0,00 PLN
internet Przelew zewnętrzny BZWBK24 internet jest bezpłatny. 0,00 PLN
SMS Przelew zewnętrzny BZWBK24 sms jest bezpłatny. 0,00 PLN
Wap Przelew zewnętrzny BZWBK24 wap jest bezpłatny. 0,00 PLN
Inne przelewy - -
przelewy do ZUS Przelew do ZUS za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 realizowany jest bezpłatnie. 0,00 PLN
przelewy do US Przelew do US za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 realizowany jest bezpłatnie. 0,00 PLN
Zlecenia stałe Przyjęcie, odwołanie, aktualizacja oraz realizacja zlecenia na rachunek w BZ WBK jest bezpłatna. -
zdefiniowane - 0,00 PLN
realizacja - 0,00 PLN
modyfikacja - 0,00 PLN
deaktywacja - 0,00 PLN
Polecenia zapłaty Przyjęcie, odwołanie, aktualizacja oraz realizacja polecenia zapłaty jest bezpłatne. -
zdefiniowane - 0,00 PLN
realizacja - 0,00 PLN
deaktywacja - 0,00 PLN

Wpłaty i wypłaty

Rodzaj czynności Opis Stawka
Wpłaty na konto - -
w oddziale Operacja bezpłatna. 0,00 PLN
przez wpłatomat Operacja bezpłatna. 0,00 PLN
Wypłaty gotówki - -
z kasy w oddziale Operacja bezpłatna. 0,00 PLN
w bankomacie własnym Wypłata gotówki w sieci bankomatów BZ WBK jest bezpłatna. 0,00 PLN
w bankomacie zewnętrznym Wypłata gotówki w bankomatach zewnętrznych jest bezpłatna. 0,00 PLN
w bankomacie za granicą Wypłata gotówki w bankomatach zagranicznych jest bezpłatna. 0,00 PLN

Limit kredytowy

Dane Opis Stawka
Wymagania Usługa niedostępna. -
Kwota limitu Brak. -
    kwota min - -
    kwota max - -
Oprocentowanie limitu - -

Usługi dodatkowe

Dane Opis Stawka
Indywidualny doradca Usługa niedostępna. -
Doładowanie telefonu Doładowanie telefonu jest operacją bezpłatną. Możesz jej dokonać przez internet, sms oraz w bankomacie. 0,00 PLN
Karta Euro 26 Usługa niedostępna. 0,00 PLN

Dodatkowe informacje

Dane Opis dodatkowy Stawka

Jak mogę założyć to konto?

Kryteria ubiegania się o produkt:

  • Posiadaczem Konta<20 może być osoba, która w dniu otwarcia konta ukończyła 13 rok życia, a nie ukończyła 20 roku życia oraz obywatelstwo polskie.
  • Stałe miejsce zameldowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Osoba, która ma mniej niż 18 lat musi podpisać umowę w oddziale banku w obecności przedstawiciela ustawowego (np. rodzica).


Wniosek online BZ WBK

Wniosek online BZ WBK

  • Wypełnij wniosek online rachunku osobistego.
  • W ciągu najbliższych dni skontaktuje się z Tobą doradca banku aby zweryfikować dane pozostawione we wniosku. Ustalacie również miejsce i termin podpisania umowy.
  • Na ich podstawie w centrali banku sporządzona zostanie umowa o otwarcie rachunku.
  • Dokumenty dostarczy do Ciebie kurier na wcześniej ustalone spotkanie. Dla osób, które nie ukończyły 18 lat, podpisanie umowy musi odbyć się w oddziale w obecności pracownika banku.
  • Jeden egzemplarz dokumentów pozostanie dla Ciebie, drugi kurier dostarczy do centrali banku.
  • W centrali banku dokumenty są ponownie sprawdzane i jeśli wszystko jest w porządku, rachunek zostaje aktywowany.
  • O tym fakcie bank poinformuje Cię telefonicznie.
  • Kartę płatniczą otrzymasz pocztą w terminie 14 dni od momentu podpisania dokumentów.
  • W najbliższym czasie po podpisaniu umowy możesz udać się do oddziału w celu aktywowania usług bankowości elektronicznej BZWBK24.


Oddział BZ WBK

Oddział BZ WBK

  • Z dokumentem tożsamości udaj się do najbliższego oddziału Banku BZ WBK.
  • Wraz z pracownikiem banku wypełnij wniosek o otwarcie rachunku.
  • Doradca zweryfikuje poprawność danych osobowych zawartych we wniosku z danymi z dowodu.
  • Przygotowana zostanie umowa o otwarcie rachunku.
  • Jeśli wszystko jest w porządku to po podpisaniu umowy dysponujesz aktywnym rachunkiem.
  • Jeśli wnioskowałeś o wydanie karty płatniczej, podpiszesz również umowę o wydanie karty.
  • Karta wysyłana jest na Twój adres korespondencyjny wraz z numerem PIN w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.


Kontakt telefoniczny BZ WBK

Kontakt telefoniczny BZ WBK

  • Zamów rozmowę z doradcą korzystając z dostępnego formularza lub zadzwoń na infolinię.
  • W trakcie rozmowy doradca wypełni z Tobą wniosek.
  • Wybierzesz miejsce podpisania Umowy: w dowolnym oddziale lub pod dowolnym adresem za pośrednictwem kuriera.
  • Jeden egzemplarz dokumentów pozostanie dla Ciebie, drugi kurier dostarczy do centrali banku.
  • W centrali banku dokumenty są ponownie sprawdzane i jeśli wszystko jest w porządku, rachunek zostaje aktywowany.
  • O tym fakcie bank poinformuje Cię telefonicznie.
  • Kartę płatniczą otrzymasz pocztą w terminie 14 dni od momentu podpisania dokumentów.